Podróżowanie to pasja!


Hej wszystkim! 
 
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami swoją pasją, jaką jest podróżowanie. Na pewno każdy z Was ma jakieś zainteresowania, hobby. Może to być sport (ja uwielbiam grać w tenisa ziemnego!), śpiew, aktorstwo czy rysowanie. Według mnie warto spotykać się w życiu z ludźmi z pasją, ponieważ ona nie tylko inspiruje, ale również pomaga żyć, czyniąc nasze życie o wiele ciekawszym. 

Jestem przekonana, że każdy z nas uwielbia podróżować. Jest to idealny sposób, który ułatwia nam poznanie kultury danego kraju i języka, a także dostarcza nam wiele zabawy! Osobiście uwielbiam taki sposób spędzania czasu, łączę wtedy zabawę z nauką. Wybierając się w wyprawę do innego państwa poznajemy jego ciekawą historię, walutę, pogłębiając przy tym naszą wiedzę na temat świata, a także stajemy się bardziej tolerancyjnymi wobec innych. 


Podczas moich ostatnich wakacji w Chorwacji odwiedziłam kompleks hotelowo-rekreacyjny w Kupari, który teraz znany jest bardziej jako zatoka umarłych hoteli. Muszę Wam przyznać, że nigdy nie byłam w takim miejscu! Poznałam historię zniszczenia tego pięknego miejsca. Przyczyną była wojna. Wszystkie hotele i olbrzymie wille zostały ostrzelane z morza przez fregatę rakietową Jugosłowiańskiej Armii Ludowej, a następnie zajęte przez Serbów. Mogłam wejść do postrzelanych budynków i zobaczyć na żywo, jakie przykre skutki przynosi wojna. Jest to niezwykłe miejsce, które w pamięci pozostanie mi na długo. Jeśli ktokolwiek z Was będzie w Chorwacji, powinien pojechać do Kupari i zapoznać się z historią tego pięknego nadal, mimo wielu zniszczeń, miasteczka. 
Poniżej wrzucę Wam kilka zdjęć zniszczonych hoteli.



Podczas wakacji nie tylko odpoczywałam i oglądałam niezwykłe widoki Chorwacji, ale również pogłębiałam swoją wiedzę. Właśnie to uwielbiam w podróżach! Swoją pasję chcę dalej rozwijać, następnym kierunkiem będzie Grecja lub Hiszpania. Jednak moim marzeniem jest odwiedzenie Stanów Zjednoczonych. Może po maturze uda mi się je spełnić? 

A Wy jakie macie pasje? Może tak jak ja, jest to podróżowanie? A może sport? Koniecznie napiszcie w komentarzach! 

Pozdrawiam
Jagoda

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Girls On Life Tour © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka